در این آموزش به سه روش خلاق برای تولید محتوای با کیفیت و کاربردی برای اینستاگرام خواهیم پرداخت ، باتوجه به اهمیت بالای شبکه ی اجتماعی اینستاگرام وظیفه ی شخصی خود دانستم تا این مقاله را در اختیار شما بزرگواران قرار دهم.

۱. بررسی الگوهای آماده

بی شک اولین قسمتی که در هر پست، مخاطب با آن روبرو می‌شود و ترغیب کننده او به خواندن ادامه پست یا رد شدن از آن است، تصویرها هستند. ابزارهای زیادی وجود دارد که به شما کمک می‌کند بدون داشتن یک کاربر حرفه‌ای نیز پست‌های اینستاگرامی عالی ایجاد کنید؛ مانند ابزارهای طراحی آنلاین که برای طراحی نقاشی‌ها و عکس‌های جذاب، در اینستاگرام مورد استفاده قرار می‌گیرد. پس استفاده و یادگیری  برنامه‌ها را در اولویت کارتان قرار دهید.

داشتن یک بانک عکس با وضوح بالا از محصولات شما واقعاً می‌تواند در تولید محتوا کمک کننده باشد. اگر شما یک تعامل قوی با کاربران داشته باشید، یک عکس محصول ساده و صاف باعث حیرت فالور های شما می‌شود.

۲. استفاده از عکس‌های موجود با کیفیت

هرچند استفاده از عکس‌هایی که وجود دارد خیلی کار جالبی در این دوره به نظر نمی‌رسد، اما این بدان معنی نیست که ما به هیچ وجه نباید از آنها استفاده کنیم؛ در مواقعی که مجموعه‌ای از عکس‌هایی مشابه وجود دارد، شما می‌توانید با استفاده از عکس‌های موجود و ایجاد یک فیلد متفاوت در حوزه خودتان، به تولید محتوای با کیفیت بپردازید.

همچنین می‌توانید با استفاده از سایت‌هایی که وجود دارد، عکس‌هایی را که خیلی توسط برندهای دیگر استفاده نشده و مناسب برند شما است را به صورت رایگان دانلود کرده و مورد استفاده قرار دهید. همواره به این نکته توجه داشته باشید که سایز عکس مناسب در اینستاگرام ۱۰۸۰p *1080p است.

۳. ترکیب فرمت‌های مختلف

این مهم است که شما به عنوان یک کاربر اینستاگرام، انواع فرمت‌های محتوا را برای کاربران خود در دسترس قرار دهید. برای اینکار می‌توانید از به اشتراک گذاشتن حداکثر ده پست، یک آلبوم بوجود آورده و همچنین با استفاده از یک فیلم ۶۰ ثانیه‌ای، که یک روش عالی برای نشان دادن محصولات در قالب یک مثال یا صرفاً یک آموزش کوتاه یا نمایش است، به تولید محتوا بپردازید.

مراقب باشید که با عکس‌های زیاد از محصول خود، کاربر را تحت فشار قرار ندهید؛ همچنین می‌توانید با تنوع بخشیدن به مضامین محتوای عکسی، کاربران خود را تشویق به خواندن ادامه پست کنید. سرانجام می‌توانید گامی به جلو برداشته و به سمت ایجاد گیف بروید. اینستاگرام، گیف ها را به عنوان ویدیو می‌شناسد، این گیف ها یک راه آسان و مناسب برای تعامل با کاربران است، زیرا کاربران به آنها علاقه دارند.

https://codepaz.com/instagram-follower-increase/


طراحی سایت ارزان و سئو شده یک ,استفاده ,می‌توانید ,اینستاگرام ,کاربران ,تولید ,استفاده از ,با کیفیت ,با استفاده ,می‌توانید با ,قرار دهیدمنبع

صفحات ریسپانسیو یا واکنشگرا چیست و چگونه صفحه ریسپانسیو خلق کنیم؟

چطور سایت خود را در گوگل بیاوریم و امار کاملی از کاربران سایت خود داشته باشیم ؟

صفحه فرود چیست ؟

شگفت انگیزتر از دیجیکالا شوید!

چگونه کسب و کار اینستاگرامی داشته باشیم ؟

5 مزیت موفق زبان برنامه نویسی php

چرا باید زبان وب اپلیکیشن انگولار را یاد بگیریم؟

مشخصات

آخرین مطالب این وبلاگ

آخرین ارسال ها

آخرین جستجو ها

آموزش بازی های پاسور همه چی موجوده تفاسیر قرآنی اهل سنت به زبان فارسی ردیاب و طلایاب و فلزیاب گراویتاتور | GRAVITATOR بازیا چابهار چت|ایرانشهر چت|بلوچستان چت|سراوان چت درگاه پرداخت الكترونيكي چیست؟ دکوراسیون داخلی در قم پکیج های بی نظیر حرف آخر دانلود سوالات و پاسخنامه امتحان نهایی 99